wtorek, 16 września 2014


I jak zwykle zwaliłam. Tak, wiem – obiecywałam. Strasznie się teraz z tym czuje, ale niestety muszę powiedzieć, że się nie wyrobiłam.
A miał to być taka ładna data dodanie tego rozdziału, no ale trudno.
A więc, nie wyrobiłam się z napisaniem tego rozdziału. Nie mam weny, nie mam pomysłu, a nie chce by był on wymuszony, ponieważ wtedy później będę żałować, że spaliłam dany temat itp.
A więc jeszcze raz przepraszam.


A ten post dodaje ponieważ właśnie dzisiaj mój blog kończy 2 lata. Te dwa lata tak szybko mi minęły że aż szok. A tak niedawno czytałam blogi innych dziewczyn i chciałam też w końcu coś pisać.
Tak, wiem. Inne blogi w takim czasie już maja  po 50 rozdziałów, albo i nawet w tym czasie się skończyły, ale ja bardzo się cieszę, że mój blog nie był owocem mojego słomianego zapału. Rzadko dodaję, ale cały czas pamiętam o tym blogu i staram się żeby to opowiadanie było coraz lepsze.
 Strasznie się cieszę, że mimo tego że rzadko pojawiają się nowe rozdziały, a nawet jak już coś dodam to nie jest to jakieś super, to ktoś to czyta. Ba, nawet są osoby które są z tym opowiadaniem od prologu i bardzo się cieszę, że nie uciekły od razu po jego przeczytaniu.
W ciągu tych dwóch lat ten blog uzbierał ponad 22 tysiące wejść. Pewnie pomyślicie sobie że ci to jest, ale ja naprawdę strasznie się cieszę z takiego wyniku.
Strasznie dziękuję za każde komentarze, wszystkie rady, motywacje ( „głupie rozmowy”- które naprawdę są miejscami bardzo głupie - Michelle/Klaudia<3) i ogólnie za wszystko.





A tak na pocieszenie piękne zdjęcie naszych chłopaków.






PS. Nie wiem kiedy się pojawi nowy rozdział, ale na pewno nie jest to żadna mowa zawieszająca ani nic, po prostu chciałam dodać coś z tej okazji. 

18 komentarzy:

  1. Szkoda ze jednak nie dalas rady napisac :( ale ja cie przypilnuje zebys napisala i to szybko XD i gratuluje ze masz juz bloga dwa lata pamietam jak kiedys na niego trafilam na poczatku i juz zostalam :3 i masz racje nasze rozmowy sa czasem bardzo ale to bardzo glupie.... i walasnie musze ci powiedziec cos glupiego co dzisiaj zrobilam...XD

    OdpowiedzUsuń
  2. From: Miss Nothing & NieszczęśliwieZakochana
    Chciałybyśmy złożyć zbiorowe GRATULACJE z okazji tych DWÓCH LAT...MN jest tu już rok, a NZ dwa miesiące...i zawsze tu będą...bo blog jest świetny ❤❤❤
    P.S.Mn. będę z Tobą prowadzić rozmowy motywujące do pisania...
    P.S.Nz. czekam na swoją scene...if you know what I mean, baby...I ❤ IZZMY

    OdpowiedzUsuń
  3. From: Miss Nothing & NieszczęśliwieZakochana
    Chciałybyśmy złożyć zbiorowe GRATULACJE z okazji tych DWÓCH LAT...MN jest tu już rok, a NZ dwa miesiące...i zawsze tu będą...bo blog jest świetny ❤❤❤
    P.S.Mn. będę z Tobą prowadzić rozmowy motywujące do pisania...
    P.S.Nz. czekam na swoją scene...if you know what I mean, baby...I ❤ IZZMY

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Chloem!
    Może kojarzysz mnie z komentarzy u Reverie. Chciałabym Cię zaprosić na mój blog:
    http://myrockstory1234.blogspot.com/

    Twój oczywiście powoli sobie zacznę czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje opowiadanie. Możesz mnie informować o nowościach? Kiedy nowy?
    Pozdrawiam i życzę Ci weny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszam na tak długo wyczekiwany rozdział!
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) nie sądziłam że jeszcze kiedyś to napiszę ale zapraszam na nowy rozdział :)
    http://i-try-and-feel-the-sunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie ten nowy rozdział czy nie? ileż można czekać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na kolejny rozdział :)
    one-rainy-dream.blogspot.com/2015/01/rozdzia-23-niedugo-poczujesz-sie-lepiej.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nowy: http://gunsnroses-just-a-little-patience.blogspot.com/2015/02/czesc-16-ruda-wstazka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. hej trafiłam na twojego bloga szukając czegoś innego, nie tej samej i jednej historii, która przeważa zazwyczaj w opowiadaniach o Gunsach, i twoja historia jest bardo ciekawa taka INNA i bardzo mi się podoba :P mam nadzieję że dodasz kolejny rozdział, że wena powróci trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę weny bo bardzo spodobał mi się twój blog :) mam nadzieję że niedługo wrócisz bo ta historia jest bardzo wciągająca i nie widzi mi się zapominać o losach Amy, Slasha i Izziego ;) do tego bardzo ciekawi mnie kto na nią doniósł i kto podłożył pieniądze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i wszystkiego najlepszego z okazji prawie 3 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde tęsknie za tym opowiadaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Rok 2017 a ja nadal czekam ����

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też czekam... ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, tu Reverie. Rozdział 25. na Lonely Nights Guns n' Roses po prawie 2 latach przerwy. Zapraszam, jeśli jeszcze pamiętasz :) http://one-rainy-dream.blogspot.com/2017/11/rozdzia-25-zaczynam-rozumiec.html

    OdpowiedzUsuń